tisdag 10 april 2012

pluta med munnen.

Idag har jag o Freja varit på föräldragruppen på BVC, dom pratade om vaccin, jag är inte rädd för sprutor men att en sån liten bebis som Freja ska få spruta är lite läskigt. Dom sa att det ofta var så, att föräldrarna tycker det är läskigare än barnen. Det är väll för att man är så beskyddande om sitt barn och inte vill att det ska göra ont. 
Kommer ihåg när man tog stelkrampen i fyran, haha var det inte i samband med det som killarna i klassen skulle göra den omtalade undersökningen, minnnen hehe. Jag bytte klass i fyran, ja eller skola, vi flyttade nämligen då på julen. Vi flyttade när jag skulle börja tvåan också. Jag har faktiskt inte tyckt att det var jobbigt utan ganska spännande med allt nytt och nya kompisar, även om jag saknade mina andra såklart. När jag skulle byta i fyran så hälsade jag på i den nya klassen innan. Kommer ihåg att jag hade ett par fake Dr. Martins, svarta jeans och en gul kofta och att jag i bilen dit hade kämpat med att göra två knorrar i håret, på sidorna om ni minns, det var ju modernt då. Det misslyckades och jag fick ha håret hängande, fail.
Så kan det va, men det gick bra ändå. Det var då när jag var tio. Nu är jag snart 26 och har en baby, ja eller två, Sebastian med såklart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar