torsdag 8 mars 2012

Dagen idag.

Idag tog jag, Sebastian och Freja bussen ner till stan för att hälsa på på Nolltrefem. där jag jobbar. Det blev fika och Freja fick fina presenter i Nolltrefemfärgerna svart, vitt och rött, kan lägga ut en bild imorgon. Kul att träffa alla igen, och att få visa upp lilla Freja.
Efteråt skulle Sebastian iväg så jag tog bussen hem själv för första gången, det gick fint med barnvagn och allt.
När jag kom hem fixade jag lite i köket och tog lite bilder till inlägget nedan. Min syster Amanda kom på besök, lite kaffe på det. Min syster är verkligen ett sweetheart!

Nu ikväll kom Sebastian syster Emilia hit för att äta middag och kolla på "Skuggornas Hus", en svensk serie från 90-talet.


Amanda och Freja, fast en annan dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar