fredag 16 mars 2012

Två av mina systrar.

Jag är lyckligt lottad med en stor familj, en familj som bara blivit större och större. Just nu väntar jag med spänning på det senaste tillskottet. Min syster Vikoria, eller Vickan som hon kallas ska nämligen få barn väldigt snart, ja inte bara hon utan hennes kille också så klart. Jag räknar ner varje dag, det känns nog ännu roligare nu när jag själv fått barn. Nu vet man vad hon har och ska gå igenom och hur lycklig hon kommer bli när hon träffar det lilla pyret. Vickan har nämligen älskat barn sen hon var liten och längtat länge efter den här perioden i livet, men man kan ju inte skaffa barn när man är fem år ;) men passat andras det har hon gjort. Jag är otroligt glad att både jag och Vickan får det ärofyllda uppdraget att bli mammor detta året. 


Här är Vickan, jag och Amanda en varm dag i somras. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar