fredag 9 mars 2012

Vardagsrummet.






 

Detta är alltså vardagsrummet. Vi har målat väggarna röda som synes, jäkla jobbig färg att måla väggar med. Det bara blev så att allt blev ganska blått och grönt. Lampan har jag fyndat second hand, Sebastian hade varit på jakt efter en sån lampa hur länge som helst, så jag blev himla glad när jag hittade den och överraskade honom med en dag. Skyltdockan hade jag turen att hitta på Indiska i Malmö för under en tusing, dom sålde ut lite butiksinredning man kan säga att jag var på rätt plats på rätt tidpunkt. Har velat ha en sån docka sedan jag var liten och lekte med liknande, fast bara själva överkroppen utan armar och ben. Den körde jag runt med i en barnvagn på våran gata, måste sett roligt ut.
Lampan i fönstret kommer även den ifrån Indiska. Tittar man noga på bilden med tv:n så kan man se Sebastians reflektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar