torsdag 8 mars 2012

Köket.







Så här ser det ut i vårat kök. Jag och Sebastian har i princip samma stil när det gäller inredning, tur tycker jag. Hade blivit lite jobbigt om han hade velat ha allt vitt. Stolarna kommer från Sebastians morfar. 

Jag är väldigt svag för kitschiga jesustavlor, så det har blivit en liten samling. De flesta kommer från loppisar, en är från farmor Barbro och en från gamlamormor Edit.

Chokladmarängerna och Syltkakorna bakade jag i söndags, alltid trevligt när man kan fylla dom fina burkarna med kakor. Syltkaksburken får mig att tänka på Alfons Åberg, "bara en kaka till".

Vi har målat väggarna själva, och golvet fick vi lagt. Jag har alltid drömt om att ha ett kök med schackrutigt golv. 

Imorgon tänkte jag fotografera vardagsrummet, det ni!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar