måndag 12 mars 2012

En dag i solen.

Idag tog vi Freja med ut på en vårpromenad tillsammans med Sebastians systrar och Frejas kusiner. Trevligt värre och så himla skönt väder, fast det blåste ju som alltid. Men så är det när man bor nära kusten, men det vägs ju upp av att man har tio minuter till stranden på sommaren.


Passade på att ta en bild på vår vagn, som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Det är en 70-tals vagn som min mamma och syster hittade på en blomster/antikaffär för överkomliga 100:-, så himla shysst, min familj känner mig väl och vet vad jag gillar. Vi behövde bara köpa till en mjuklift.
Väldigt många av Frejas grejer är secondhand, barnstol, babysitter och babyskydd. Sängen och gymmet har vi lånat av mamma. Så det behöver inte vara så dyrt att skaffa barn.

Imorgon ska jag och Freja på föräldragrupp som BVC ordnar, ska bli kul att träffa lite andra mammor. Hoppas det är fint ute imorgon med så att man kan gå ner till stan. Tänkte passa på att handla lite påskfjädrar när jag ändå är ute på vift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar