onsdag 7 mars 2012

Here we go!

Då var utformningen på bloggen klar, lite målande i paint.. hehe så var det klart. Man är ju simpel så att säga. Hade man kunnat blogga med penna och papper så hade jag med allra största sannolikhet gjort det.


Jag sitter och funderar på vad som är lämpligt att lägga ut i en blogg först, och jag tänker att det inte är bästa ljuset för att fota och att jag gör det imorgon. Tänkte då fota mitt kök till en början så att man får se vart jag håller hus om dagarna. Sen tänkte jag ta ett rum var dag.


Jag skulle nog tro att om nån kommer läsa min blogg så blir det nog folk som känner mig och att det därför inte behövs någon ingående redovisning över vem jag är. 
Men jag kan säga så mycket som att jag är 25 år, jag har en dotter som blir 6 veckor idag, Freja heter hon. Jag har även en gullig pappa till min dotter, nämligen min söta pojkvän och sambo Sebastian. Jag är nykterist, jag gillar retrostil och jag har sytt mycket i mina dar, och kommer så klart fortsätta med det. Nu har jag ju en gullig liten tös att sy till med.


Idag har min mamma varit på besök, hon hade med sig lyxfrulle och ett babygym till Freja. Freja trivs ypperligt i mormors famn, inte så konstigt för det gjorde jag ju med!
Idag har även Freja sugit på tummen för första gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar